torsdag den 17. juli 2014

Tirsdag, den 15. juli 2014 - hjemrejse


Måske er der ikke så meget at fortælle om en hjemtur fra en ferie, hvis den bare går glat. Det gjorde vores måske, - bortset fra et lille tilfælde i lufthavnen i Lissabon. Vi var begyndt at vende os til at blive opgraderet, så vi tænkte, at det måske kunne være meget rart med lidt ekstra benplads og at sidde foran i flyet. For 20€ hver, kunne vi få sådan et sæde. Da vi så lavede manuel checkin i lufthavnen, bestilte vi de gode sæder. Terminalen påstod så, at vi ikke havde betalt for bagagen, da den skulle checkes ind, så den måtte vi også betale for. Øv, - tænkte vi. Nu skulle vi klage til Spies endnu engang. Vi satte mit  Eurokortet i maskinen, men den ville ikke acceptere mit kort. Heller ikke Sonjas. Vi bad terminalen fortsætte og den skrev et boardingpas ud til os hver, med de ønskede sæder. Hmmm, - mærkeligt. Ved bagageindleveringen var der ingen spørgsmål om bagagen, så nu var det bare hjemad.

Schippol gider jeg ikke skrive om og bilturen fra Billund gider jeg heller ikke skrive om.
Der var dejligt at komme hjem. Klokken var vel 19.30 og Hanne havde lavet en dejlig tærte til os.
Det er rart at være gæst,
men hjemme er bedst!


PS. I dag (16. juli) hørte jeg på TV2-News, at NETS havde haft udfald netop på det tidspunkt, hvor vort kort skulle godkendes. Måske får vi endnu en opgradering gratis. Eller er KLM så smarte, at de trækker beløbet senere. Jeg holder i hvert fald øje med kontoudskrifterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar